Інклюзія

 


  • Дитиноцентризмнаскрізний принцип виховного процесу, що орієнтує на незаперечне визнання цінності у житті людини періоду дитинства, соціальні, вікові та індивідуальні потреби учня в освітньому процесі, його активну участь у шкільному житті та прийнятті рішень.

  • Дитиноцентризм – це максимальне наближення навчання і виховання конкретної дитини до її сутності, здібностей і життєвих планів. Актуальними для нової української школи є такі ідеї дитиноцентризму: 

  • • немає адміністративного контролю, який обмежує свободу педагогічної творчості; 

  • • активність учнів у навчальному процесі, орієнтування на інтереси та досвід учнів, створення навчального середовища, яке б перетворило навчання на яскравий елемент життя дитини;

  • • практична спрямованість навчальної діяльності, взаємозв’язок особистого розвитку дитини з її практичним досвідом; 

  • • відмова від спрямування навчально-виховного процесу на середнього школяра і обов’язкове врахування інтересів кожної дитини; 

  • • виховання вільної незалежної особистості; 

  • • забезпечення свободи і прав дитини в усіх проявах її діяльності, урахування її вікових та індивідуальних особливостей, забезпечення морально-психологічного комфорту дитини; 

  • • впровадження шкільного самоврядування, яке під свободою і самостійністю дитини розуміє виховання гуманістичних і демократичних ідей і світогляду, необхідних сучасному суспільству .


Немає коментарів:

Дописати коментар